Praca

UWAGA !!! PRACA DODATKOWA

Zapraszamy do współpracy wykładowców, którzy są zainteresowani podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu:

-       rachunkowości i finansów,

-       podatków,

-       prawa (pracy, gospodarczego, cywilnego itp.),

-       obsługi programów komputerowych (INSERT, SYMFONIA)

prowadząc zajęcia na kursach organizowanych przez Oddział Okręgowy SKwP w Legnicy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) na adres biuro@legnica.skwp.pl

 

 


HAWE TELEKOM SP. Z O. O. opieramy naszą działalność na solidnych fundamentach. Realizując pionierskie inwestycje w infrastrukturę telekomunikacyjną, możemy świadczyć pełną ofertę usług dla rynku telekomunikacyjnego w Polsce i Europie Centralnej. Naszym celem jest wypełnienie niszy rynkowej w zakresie zapotrzebowania na infrastrukturę światłowodową i transmisję danych o dużej przepustowości.

Poszukujemy osób na stanowisko:

Referent ds. księgowości / Księgowy

Ogólny zakres obowiązków:

- księgowanie dokumentów,

- rozliczanie sald,

- sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu oraz przełożonych.

 

Wymagania:

- wykształcenie średnie kierunkowe

- znajomość zasad księgowania,

- znajomość ustawy o rachunkowości,

- znajomość ustawy o podatkach od osób prawnych i VAT

- znajomość MS OFFICE,

- mile widziana obsługa księgowa środków trwałych,

- umiejętność analitycznego myślenia,

- zaangażowanie, skrupulatność, dokładność i systematyczność.

 

Oferujemy:

- umowę o pracę na pełny etat

- pracę w przyjaznym oraz energicznym zespole

- atrakcyjne wynagrodzenie

- miejsce pracy:  Legnica

- możliwość zdobywania nowych doświadczeń. 

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zapraszamy do przesyłania aplikacji na adres mailowy: office@hawetelekom.pl  w temacie maila wpisując: Referent ds. księgowości / Księgowy

CV ze zdjęciem i list motywacyjny oraz klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

 Zastrzegamy prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Spółka z o.o. z Legnicy poszukuje pracownika na stanowisko Asystent księgowego / Referent ds księgowości k/m

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego SYMFONIA FK oraz wystawiania faktur sprzedaży.

Wymagania:
- umiejętność podstawowej obsługi programu Symfonia FK;
- wykształcenie średnie / wyższe najlepiej ekonomiczne;
- zdolność logicznego i analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy pod presja czasu;

Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenie. Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony;
- możliwość ruchomego czasu pracy lub w niepełnym wymiarze (min. 1/2 etatu)
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu dla ambitnych;


Ofertę zawierającą CV oraz LM wraz z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy

dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych;

tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."  prosimy przesłać na adres:

ksiegowosc.bk@interia.pl
lub platinumking@interia.pl

Publikacja: 2015-12-09

 Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce. Realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego. W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa ogólnego poszukujemy osób na stanowisko:

SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH


Główne zadania:
- weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych
- analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami i kontrola rozliczeń
- współtworzenie budżetu i analiza jego wykonania
- bieżąca analiza finansowa i raportowanie wyników kontraktu/ projektu
- monitorowanie procesu płatności
- analiza dokumentacji kontraktu/projektu od strony prawno-finansowej
- dostarczanie informacji ekonomicznych o kontrakcie na potrzeby wewnętrzne organizacji
- archiwizacja dokumentów
Wymagania związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne z min. rocznym doświadczeniem na stanowisku księgowo-finansowym
- zdolność szybkiego uczenia się i umiejętność pracy w zespole
- samodzielność , odpowiedzialność i zaangażowanie
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- gotowość do relokacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (cv) na adres: rekrutacja@budimex.pl
Więcej ofert pracy znajdziesz na naszym Facebooku Kariera Budimex

Publikacja: 2015-12-09

Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce. Realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego. W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa ogólnego poszukujemy osób na stanowisko:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH

Główne zadania:
- weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych
- rejestrowanie i kontrola realizacji umów
- udział w procesie budżetowania i raportowania
- monitorowanie procesu płatności
- archiwizacja dokumentów
Wymagania związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub roczne doświadczenie w dziale finansowo-księgowym
- znajomość księgowości i przepisów podatkowych
- znajomość programu Excel (poziom min. podstawowy)
- odpowiedzialność, zaangażowanie, bardzo dobra organizacja czasu pracy
- dążenie do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (cv) na adres: rekrutacja@budimex.pl
Więcej ofert pracy znajdziesz na naszym Facebooku Kariera Budimex

Publikacja: 2015-11-23

Spółka akcyjna z siedzibą w Jeleniej Górze zatrudni Głównego Księgowego. Wymagane doświadczenie na ww. stanowisku i znajomość systemu Enova.

Tel. kontaktowy: 507107790

 

 

Publikacja: 2015-08-18

Firma budowlana zatrudni głównego księgowego
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

Prowadzenie spraw księgowych w spółce z o.o. w tym:
Księgowanie wyciągów bankowych,
Księgowanie faktur,
Przygotowanie sprawozdań finansowych
Weryfikację dokumentów pod względem formalnym
i rachunkowym,
Pracę z systemem Symfonia
Obsługę Płatnika
Uzgadnianie sald, kontrolę płatności,
Kontakty z ZUS, GUS, US.

Wymagania:

Wykształcenie wyższe - ekonomia, rachunkowość,
finanse lub pokrewne,
Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w księgowości
Znajomość języka angielskiego - mile widziana,
Znajomość systemu Symfonia
Praktyczna znajomość zasad rachunkowości,
Znajomość przepisów prawa podatkowego,
Znajomość przepisów KSH,
Znajomość przepisów prawa pracy,
Umiejętność księgowania dokumentów związanych
z WNT i WDT
Mile widziane doświadczenie w firmie budowlanej,

 Dokumenty aplikacyjne proszę wysyłać na adres: biuro@radoxim.pl

Kontakt: 768331020

Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Publikacja: 2015-01-20

 

Firma ECKERT AS Sp. z o.o. z Legnicy
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

 

KSIĘGOWY

 

OPIS STANOWISKA:

1.   Prowadzenie rachunkowości Spółki z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami ze szczególnym uwzględnieniem:

  • zapewnienie prawidłowości wszystkich rozliczeń podatkowych Spółki w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych, od nieruchomości, podatku VAT i innych zobowiązań podatkowych oraz terminowego rozliczania z budżetem, jak również prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji,
  • terminowego i zgodnego z obowiązującymi przepisami sporządzania sprawozdawczości finansowej oraz wyliczenie wskaźników finansowych i prowadzenie statystyki,
  • kontrola racjonalności wydatków, prowadzenie statystyki kosztów,
  • zapewnienie prawidłowości ewidencji księgowej Spółki,
  • utrzymania zgodności funkcjonującego w Spółce systemu finansowo-księgowego, w tym modułów informatycznych z obowiązującymi przepisami.

2.   Prowadzenie gospodarki pieniężno-kasowej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w sposób zapewniający płynność finansową Spółki, a zwłaszcza:

  • efektywne gospodarowanie zasobami pieniężnymi Spółki,
  • finansowe zabezpieczenie realizacji zawartych przez Spółkę umów,
  • zapewnienie skutecznej windykacji należności, terminowego regulowania zobowiązań,
  • organizowanie działalności kasowej Spółki, w tym ochrony wartości pieniężnych, organizowanie i sprawowanie wewnętrznej kontroli finansowej,

3.   Zadania ogólne:

  • udział w opracowywaniu planów finansowych Spółki,
  • przedstawianie Zarządowi danych finansowych i wskaźników istotnych z punktu widzenia działalności Spółki, lub według zgłaszanych potrzeb,
  • inicjowanie nowoczesnych i sprawnych rozwiązań w organizacji księgowości Spółki zapewniających efektywność pracy, rzetelną ewidencję oraz szybkie informowanie Zarządu o finansach Spółki,

 

 

 

 

WYMAGANIA:

 

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub ukończony kurs księgowości;
  • biegła znajomość przepisów finansowo-księgowych, podatkowych,
    w szczególności dotyczących spółek kapitałowych oraz umiejętność ich interpretowania i stosowania w bieżącej działalności Spółki;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • mile widziana znajomość programu SAP lub innego klasy ERP;
  • dobra znajomość języka angielskiego;
  • minimum 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowego
    w firmie produkcyjnej, lub handlowej;
  • praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych;
  • doświadczenie w rozliczaniu produkcji, środków trwałych i stanów magazynowych;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • duża samodzielność i rzetelność w wykonywaniu zadań;
  • kreatywność;
  • umiejętność pracy w zespole.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • umowę o pracę na pełen etat;
  • pracę w zgranym zespole;
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń.

CV ze zdjęciem i list motywacyjny zawierający klauzulę:

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

 

proszę kierować na adres: rekrutacja@eckert.com.pl
lub korespondencyjnie:

ECKERT AS Sp. z o.o. ul. Pawicka 4c, 59-220 Legnica

Spółka Progress  XXVIII Sp. z o.o.  w Legnicy – Biuro  rachunkowe- oddział Firmy Abak-   poszukuje  osoby do pracy w księgowości.

 

Pełna księgowość  , program księgowy rewizor.

 

Tel. do kontaktu -512909012

MR JOB  w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojej siedziby w Legnicy osoby na stanowisko:

Referent ds. kadr i płac

Opis stanowiska:

  • wprowadzenie nowo zatrudnionych pracowników do bazy danych
  • obsługa programu PŁATNIK (zgłoszenia, deklaracje rozliczeniowe, korekty ZUS)
  • zakładanie akt osobowych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenia
  • wystawianie dokumentów związanych z zatrudnieniem: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • sporządzanie raportów i zestawień kadrowych
  • sprawdzanie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników oraz sporządzanie list płac

Od kandydatów oczekujemy:

  • znajomości prawa pracy i ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych
  • dobrej znajomości obsługi programu PŁATNIK
  • znajomości obsługi programu Gratyfikant (mile widziane)
  • umiejętności naliczania wynagrodzeń będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobrej znajomości programu Excel
  • umiejętności pracy pod presją czasu oraz dyspozycyjności
  • znajomości j. niemieckiego (mile widziane)

Wybranemu kandydatowi oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w przyjaznym oraz energicznym zespole
  • pracę w firmie o wysokich standardach oraz ustalonych procedurach

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zapraszamy do przesyłania aplikacji na adres mailowy: biuro@mrjob.pl w temacie maila wpisując nr referencyjny REF.KAD/2014

Więcej informacji oraz ogłoszeń znajdą Państwo na naszej  stronie http://www.mrjob.pl/

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami)."

Miejsce pracy: Legnica
NrRef: REF.KAD/2014
Data zamieszczenia: 09.09.2014
Branża: Praca Biurowa

MR JOB Sp. z o.o. jest nowoczesną firmą oferującą profesjonalne rozwiązania z zakresu leasingu pracowniczego, tzn. delegowania pracowników  na terenie Polski oraz Niemiec.

W związku z dynamicznym rozwojem Naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Księgowy/a

Opis stanowiska:

  • dekretacja dokumentów księgowych oraz wprowadzanie do systemu
  • uzgadnianie ksiąg w celu przygotowania do złożenia sprawozdań wymaganych przez urzędy
  • współpraca z działem kadr z zakresie uzgadniania płac
  • współpraca z innymi działami w ramach oceny merytorycznej dokumentacji księgowej

Od kandydatów oczekujemy:

  • min.  3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych
  • wykształcenie wyższe kierunkowe ( finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • preferowana osoba, która prowadziła samodzielnie księgi i była odpowiedzialna za całokształt zapisów w księgach rachunkowych
  • biegła znajomość zagadnień księgowych i podatkowych
  • mile widziana znajomość programów: Subiekt, Rewizor
  • bardzo dobra znajomość  pakietu MS Office
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • zdolności analityczne

Wybranemu kandydatowi oferujemy:         

  • stabilną pracę, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • przyjazne środowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • miejsce pracy : Legnica
  • godziny pracy od 8-16, od poniedziałku do piątku

 Zastrzegamy prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami)."

Miejsce pracy: Legnica
NrRef: KSI/2014
Data zamieszczenia: 08.09.2014
Branża: Praca Biurowa
Rekrutacja trwa: Tak

 

Paweł Paprzycki
Manager ds. projektów

+48 600 787 531+48 600 787 531
pawel.paprzycki@mrjob.pl

 www.mrjob.pl